Za úspěchem manažera se mnohdy skrývá kvalitní práce jeho asistenta/ky.
Abyste se mohl/a stát profesionální asistentem/kou, na kterého/ou se bude moci Váš šéf na 100% spolehnout, je potřeba si kromě vrozených vlastností osvojit i nové znalosti a dovednosti.
Nabízíme Vám 3 typy kurzu:
Asistent/ka, sekretář/ka
Asistent/ka, sekretář/ka s výukou administrativní AJ
Asistent/ka, sekretář/ka s výukou administrativní NJ
Termín: 13. 3. - 27. 6. 2023
Rozsah kurzu: 72 hodin teoretické a 8 hodin praktické výuky (+ 20 hodin jazykové výuky)
Cena kurzu: 14.140,- Kč + akční cena 3 750,- Kč za zkoušku z profesní kvalifikace.
(běžná cena zkoušky 4 750,- Kč)
Cca 8 - 12 osob v kurzu.
Místo konání: Plzeň Přihlásit se na kurz
Nechte si proplatit kurz Úřadem práce Více informací ZDE
Střední vzdělání (maturita, výuční list)
Při splnění minimálně 80% docházky do kurzu absolventi a absolventky získají Potvrzení o účasti v akreditovaném vzdělávacím programu.
Absolventi a absolventky, kteří na konci kurzu úspěšně složí zkoušku z profesní kvalifikace, získají Osvědčení o získání profesní kvalifikace "Asistent/ka, sekretář/ka" dle zákona č. 179/2006 Sb. Více informací ZDE
OBSAH KURZU:
Vedení administrativy (PC dovednosti, zápis z porady, korespondence, datové schránky, organizace práce v sekretariátu)
Uplatňování firemních procesů (BOZP a PO v organizaci, principy řízení a kompetence v organizaci, firemní kultura)
Komunikační dovednosti (efektivní telefonování, pravidla českého jazyka, řešení konfliktů)
Zásady společenského chování a vystupování (profesionální společenské vystupování, typy a pravidla společenských akcí, pravidla gastronomie v pracovním prostředí)
Orientace v legislativních pravidlech pro zacházení s osobními a důvěrnými údaji (evidence a skartace dokumentů, spisová služba, ochrana osobních údajů)
Administrativní anglický nebo německý jazyk
"Očekávala jsem nové informace, které neznám a v které v budoucím zaměstnání využiji a to se mi také splnilo."
"Líbila se mi komunikace s paní lektorkou vše vysvětlila, výklad mě plně zaujal."
"Lektor šel k jádru věci, poukazoval na věci, které se nejvíce využívají v praxi."
"Líbily se mi praktické rady a zajímavá interpretace."
"Nové znalosti a přehled, nová zkušenost, splnilo se to na 100%."
"Líbilo se mi, že paní lektorka měla velké osobní zkušenosti."
Víkend otevřených ateliérů
svátek umění v Plzni a okolí
se koná 28. a 29. září 2024
Fotogalerie z r. 2023 a další informace na webu
Startujeme projekt Erasmus+
s názvem Learning Forward 21
Akreditované rekvalifikační kurzy
Kvalifikační kurz pro pracovníky v sociálních službách (.pdf)
Termín: 26. 2. - 23. 4. 2024
Termín: 29. 4. - 25. 6. 2024
Termín: 2. 4. - 16. 4. 2024
Termín: 13. 5. - 31. 5. 2024
Základy obsluhy osobního počítače - pro cizince
Termin: 16. 3. - 13. 4. 2024
Obsluha CNC obráběcích strojů
Temín: 3. 4. - 27. 6. 2024
Lektor dalšího vzdělávání
Termín: 30. 4. - 28. 6. 2024
Zkoušky z profesních kvalifikací
Kurzy pro podniky/veřejnost
Zákoník práce - přehled důležitých změn a zkušenosti z praxe
Termín: 7. 2. 2024
Termín: 26. 2. - 6. 5. 2024 nebo 29. 2. - 9. 5. 2024
POVEZ II
Získejte dotaci na školení Vašich zaměstnanců až do výše 85%!
Více informací: obchod@grafia.cz
Tel.: 378 771 222
Registrujte svoji firmu a získejte prestižní ocenění!
Více: ZDE
děkujeme, že jste podpořili Grafia, s.r.o. hlasováním pro její jednatelku, Mgr. Janu Brabcovou, v soutěži Žena regionu.
Ocenění českých podnikatelek 2017: Jednatelka společnosti Grafia s.r.o., paní Mgr. Jana Brabcová, získala 2. místo v kategorii Malá společnost. Blahopřejeme a máme radost!
Tým Grafia, s.r.o.
Vizionáři 2016: Grafia získala Čestné uznání za inovativnost, ekonomický a společenský přínos ve svém oboru:
Lektor AJ, NJ
Lektor PC dovedností
Lektor komunikačních dovedností
Lektor kurzů v oblasti kvality
Více informací: ZDE
nebo kurzy@grafia.cz