Název kurzu:
Obchodní dovednosti
OB 1
Anotace kurzu:
Účastníci kurzu rozvinou své dovednosti, které uplatní při obchodních jednáních za účelem zvýšení efektivity prodeje produktů společnosti. Procvičí si řadu technik pro jednání se zákazníky ve standardních i obtížných situacích.
Cíle kurzu:
-
Jak efektivně vést obchodní rozhovor
-
Jak připravit a strukturovat obchodní jednání
-
Jak pracovat s potřebami zákazníka
Obsah částí a modulů kurzu:
- Obchodní dovednosti
Přípravná fáze obchodního jednání (stanovení cílů, strategie)
Vedení obchodního rozhovoru (techniky ovlivňování zákazníka, motivace zákazníka)
Vyjednávání v obtížných podmínkách
Prodejní proces, fáze prodeje, psychologie prodeje
Typologie zákazníků, techniky jak lépe pochopit zákazníka
Verbální a neverbální komunikace v obchodním jednání
Umění navodit vztah důvěry při jednání se zákazníkem
Znalost produktů - význam dokonalé znalosti a prezentace produktů pro efektivitu prodeje
Uzavření obchodu
Včasné řešení stížnosti a vliv na věrnost zákazníka
Vstupní znalosti:
Základní znalosti z oblasti komunikace, jednání s lidmi a typologie osobnosti
Doporučení:
Doporučeno pro specialisty, manažery